Verscherpte Corona maatregelen

Beste Sprinters,

Vanwege de verscherpte Corona maatregelen willen wij u hierbij informeren wat dat betekent voor ons als handbalclub.
Bij het betreden van een binnenlocatie op een sportlocatie geldt dat een Corona Toegangsbewijs (CTB), gecombineerd met legitimatiebewijs, verplicht is vanaf 18 jaar.
Dit geldt voor sporters en publiek.

Voor mensen met een functie op of in de sportaccommodatie geldt de CTB-verplichting niet.
Dat betreft o.a. trainers/coaches (ook van de uitclubs), scheidsrechters, zaalwacht, vrijwilligers, etc.
Ouders en begeleiders die meerijden naar uitwedstrijden, moeten als publiek wel een CTB tonen.

U kunt worden gevraagd om uw QR-code en legitimatiebewijs te tonen, bij trainingen, thuis- en uitwedstrijden.
Dit geldt voor iedereen boven de 18 jaar.

Ook gaat de mondkapjes plicht weer gelden op meer locaties.
Mondkapjes zijn opnieuw verplicht op alle publieke locaties binnen waar geen CTB gebruikt worden.
Binnen de sporthallen dient men in het bezit te zijn van een CTB en is een mondkapje dus niet verplicht.

Wij verzoeken iedereen die niet kan voldoen aan deze Corona regels de hal niet te betreden.

Vanwege deze aanscherping zijn wij genoodzaakt om de toegezegde jaarvergadering waarin financiële verantwoording zou worden afgelegd, uit te stellen.
Onze excuses hiervoor.

Met vriendelijke groet,