Algemene ledenvergadering HV De Sprint.

Afgelopen week hebben we uiteindelijk onze algemene ledenvergadering kunnen houden, deze is meerdere malen uitgesteld door corona.

De vergadering werd geopend door onze voorzitter Carlus Geboers  en we staan eerst even stil bij het verlies van ons erelid, Betsy Seijkens en lid van verdiensten Miny Geurts. Beide zijn ons ontvallen in de coronaperiode. Er volgde 1 minuut stilte om Betsy en Miny te herdenken.                                                                                                   De corona periode heeft ons als vereniging helaas toch een verlies aan leden opgeleverd. Echter wegens het succes van ledenwerving in de vorm van clinics op basisscholen in omgeving Deurne, is er weer een nieuw F-team gestart met trainen.  De voorzitter en de penningmeester hebben aangegeven vanaf het nieuwe seizoen te stoppen als bestuurslid. Om die reden was er tijdens de vergadering ook grote aandacht voor het vormen van een nieuw bestuur. Hierin is een goede start gemaakt. De ontwikkelingen van de club zijn besproken en daarbij zijn er diverse leden in het zonnetje gezet.

40 jaar lid: Mark Bennenbroek en Harry Meulendijks.

25 jaar lid: Xander Kaldenbach, Ratna Kuling, Joan Verhoeven, Paulien Vaneker, Ellen Wijnands, Judith van Lieshout-van Loon en Piet Zegers.

12,5 jaar lid: Pam van Horne, Sharon v.d. Aa, Marijke van Limpt, Reinald van Gog, Pat rick Derix, Max v.d. Zanden, Rik v.d. Zanden, Koen Maessen, Sanne Kuijpers, Kaylee Leenders, Ilse Geurts en Rob Geurts.

Iedereen wordt bedankt voor zijn/haar bijdrage aan de vereniging in welke vorm ook, tenslotte kunnen we alleen samen onze vereniging goed draaiende houden.