Kleding inzameling – Zaterdag 1 oktober 2022

Hallo beste ouders en leden van handbalvereniging de sprint,

Zaterdag 1 oktober 2022 om 9.30 gaat er weer kleding opgehaald worden in Liessel, Deurne, Vlierden door onze mooie sportieve handbalclub de sprint. Maar dat kunnen wij niet alleen!!

Daar hebben wij jullie hulp super hard bij nodig. Wij zoeken ouders uit de jeugdteams en leden uit de seniorenteams om ons hierbij te helpen. Wij hebben mensen nodig die kunnen rijden met auto en aanhanger, caddy of bus maar ook mensen die als bijrijder met de chauffeurs mee kunnen gaan. Lekker en gezellig samen actief bezig zijn om alle kleding op te halen. Wij zorgen voor lekkere snacks en iets te drinken tussendoor. Je kunt je hiervoor aanmelden via ons mail adres:

kledingactie@hvdesprint.nl. Iedereen die zich betrokken voelt is van harte welkom. Met z`n allen kunnen we veel voor elkaar krijgen en mooi op tijd klaar zijn.

Tot gauw.

Vriendelijke groeten,

Namens kledingactie werkgroep de sprint.