Kledingactie 28 september

Beste leden en ouders/verzorgers,

Zaterdag 28 september staat de kledingactie van de sprint voor de deur.De jeugdleden zijn ingedeeld om flyers hiervoor rond te delen.

Maandag 9 en dinsdag 10 september worden de flyers uitgedeeld aan de kinderen. Het is belangrijk dat de folders voor vrijdag 20 september rondgebracht zijn.

Het is van groot belang dat dit goed gebeurt. Helaas merken we regelmatig dat sommige wijken geen flyer ontvangen. Ouders, willen jullie er op toezien dat de flyers verspreid worden.

We willen jullie er nogmaals op attent maken dat dit een belangrijke bron van inkomsten is voor de Sprint. Mede hierdoor kunnen we de contributie laag houden. Zaterdag 28 september gaan we de kleding ophalen. Hier doen we een beroep op onze leden, en ouders van jeugdleden. Wie heeft er zaterdag 28 september een paar uurtjes tijd om mee te helpen met het ophalen van de kleding? We starten om 9.45 uur en zijn
tussen 13.00 en 14.00 uur klaar, mits we voldoende mensen hebben.

Wie zoeken we? Mensen die met aanhanger/busje rijden en mensen die meerijden als ophaler.
Je kunt je opgeven via de mail: kledingactie@hvdesprint.nl

Het is altijd een gezellige actie en er word gezorgd voor een hapje en een drankje. Kom op mensen, geef je op en help ons een paar uurtjes mee op zaterdag 28 september. We zijn heel blij met je hulp!

Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, dan horen wij die graag.

Groetjes van de kledingactie