Oud- bestuurslid en Lid van Verdienste Miny Geurts overleden

Deze week bereikte ons het droeve bericht dat Miny Geurts-Hulshorst op 80-jarige leeftijd plotseling is overleden.

Samen met haar man Gerard (mede-oprichter van H.V. De Sprint) was Miny nauw betrokken bij het reilen en zeilen van onze vereniging. Als moeder van twee spelende kinderen (Wilfried en Helen) was zij in de beginjaren actief in de ledenadministratie en als wedstrijdsecretaris. Gedurende enkele jaren heeft zij ook deelgenomen aan het bestuur als secretaris. Zo heeft zij een waardevolle bijdrage geleverd aan de groei van onze mooie vereniging.

Voor haar jarenlange trouwe inzet werd Miny door de vereniging geëerd met de benoeming tot Lid-van-Verdienste.

Met haar heengaan verliezen we een vrouw die onze vereniging altijd (de laatste jaren op een afstandje) een warm hart heeft toegedragen.

Het bestuur van H.V. De Sprint, haar leden en alle verbonden vrijwilligers en sponsoren wensen Gerard, Wilfried, Helen, hun partners en de kleinkinderen heel veel sterkte met dit droevige verlies.