Rabo Clubsupport

Beste Sprintleden en ouders/verzorgers,

Jawel, het is weer zover, de Rabo Clubsupport  staat weer te gebeuren!!

Dit om onze club een extra financieel steuntje in de rug te geven, daarom rekenen we ook dit jaar weer op jullie steun, hopelijk zelfs nog meer als voorgaande jaren.

Ook dit jaar zijn we weer een samenwerking aangegaan met Basketbal Deurne Pioniers , dus heb je een stem over graag naar hen, zei zullen ook stemmen uitbrengen naar onze vereniging.

Stemmen

• Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen.
  • Vanaf 4 oktober kun je stemmen via de Rabo App. Ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer je drie favorieten en stemmen maar! We ontvangen je stem graag voor 25 oktober.
  • Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen.
  • Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen.
  • Leden van de Rabobank Groep mogen alleen stemmen op verenigingen/stichtingen in hun eigen werkgebied.

Wat kun je doen als je geen lid bent van de Rabobank?

Onder ‘Lidmaatschap’ lees je wat het inhoudt én kun je je meteen aanmelden. Lid worden kan heel eenvoudig via de Rabo app. Lid worden is gratis en het mooie is: daarna mag je meteen stemmen op je favoriete club.

Ben je nog geen 18 dan heb je toestemming nodig van je ouders om lid te worden

Wat te doen met de overige stemmen?

Je ontvangt  3 stemmen om te verdelen over verengingen naar jouw keuze. Je kunt niet alle stemmen geven  aan één vereniging. Dit betekent dat je nog  stemmen over hebt nadat je op HV De Sprint hebt gestemd. Wij zijn dit jaar wederom een samenwerking aangegaan met basketbal Deurne   Pioniers  Wij willen je dan ook verzoeken om ook   stemmen te geven aan onze collega vereniging.

Alle mensen die je kent (ouders, opa’s en oma’s , ooms , tantes, buren kennissen enz.), welke lid zijn van de Rabobank, vragen om hun stemmen uit  te brengen op onze verenigingen!

Uiteraard proberen wij als  PR commissie hier ook zoveel mogelijk aandacht aan te besteden d.m.v. advertenties op onze website www.hvdesprint.nl, het hangen van posters in de hal en het adverteren op onze facebook pagina https://www.facebook.com/hvdesprint/

Wij hopen als PR Commissie dat alle leden dit kleine beetje moeite willen doen voor ONZE vereniging zodat we samen kunnen bouwen aan een gezonde financiële situatie voor ONZE vereniging.

Mochten er vragen zijn over de Rabo Clubsupport  dan kun je terecht bij de PR Commissie of op de site van de Rabobank www.raboclubsupport Met vriendelijke groet,
De PR Commissie.