Spaar je club gezond en steun Handbalvereniging De Sprint.

Beste leden, ouders , verzorgers en vrijwilligers.

Wij hebben ons aangemeld voor de sponsoractie van de Plus supermarkt. Het bedrag wat hiervoor opgehaald wordt zal besteed worden aan ledenwervingsactiviteiten  en materialen voor onze leden.

Vanaf zondag 5 september tot zaterdag 13 november 2021 kunnen klanten bij PLUS sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt.

Je krijgt sponsorpunten bij je boodschappen en kunt deze schenken aan HV De Sprint. Hoe meer punten, hoe meer euro voor de club.

Hoe gaat dit in zijn werk:

• Bij elke € 10.- aan boodschappen krijg je een sponsorpunt.
  • Kras de unieke code open en scan de QR code met je mobiele telefoon of ga naar plus.nl/sponsorpunten .
  • Hier kun je de naam van HV De Sprint in vinden ,voer de unieke code in en activeer.
  • Mocht dit niet lukken dan mogen de punten ook afgegeven worden aan Bianca Nooyen of Rikie Geurts. Zei zullen deze dan activeren voor jullie .

STEUN ONZE CLUB.

Voor vragen stuur een mail naar sc@hvdesprint.nl of pr@hvdesprint.nl